Isten hozott a fedélzeten!


Nagyon örülök, hogy idetaláltál. Szeretettel ajánlom ezt az oldalt:
olvass, írd meg a véleményedet, mazsolázz kedvedre az itt olvasható tartalmakból.

Ha személyes kérdésed van, akkor küldj egy e-mail-t:
címemet az oldalsávban megtalálod.

Hasznos időtöltést és Isten áldását Neked:

Eszti :)

________________________________________________________



2009. május 19., kedd

Generációról generációra...




Tegnap kicsit önvizsgálódtam. Gondolkoztam. Az igazat megvallva van mit ráncba szedni az életemen... Milyen az otthoni légkör a családomban? A béke vagy a békétlenség szigete? Mostanában azon gondolkozom, hogy mennyire nagy jelentősége van kimondott szavaimnak. A szeretet és a dicséret szavainak. És a harag és korholás szavainak is. Amit ma teszek, amit ma mondok, az holnap valamilyenné formálja a gyerekeimet. Mit szeretnék tenni? És mit teszek végül? ... Rendet kell tenni az életemben...


Ha egy gyerek szidalmakban él,
megtanulja az ítélkezést.




Ha egy gyerek haragban él,
megtanulja a harcot.




Ha egy gyerek félelemben él,
megtanulja a rettegést.




Ha egy gyerek szánalomban él,
megtanulja az önsajnálatot.




Ha egy gyerek gúnyban él,
megtanulja a szégyent.




Ha egy gyerek féltékenységben él,
megtanulja az irigységet.




Ha egy gyerek szégyenben él,
megtanulja a bűntudatot.




Ha egy gyerek biztatásban él,
megtanulja az önbizalmat.




Ha egy gyerek megértésben él,
megtanulja a türelmet.




Ha egy gyerek dicséretben él,
megtanulja az önbecsülést.




Ha egy gyerek megértésben él,
megtanulja a szeretetet.




Ha egy gyerek helyeslésben él,
megtanulja magát szeretni.




Ha egy gyerek elismerésben él,
megtanulja, hogy jó, ha célja van.




Ha egy gyerek önzetlenségben él,
megtanulja a nagylelkűséget.




Ha egy gyerek tisztességben és őszinteségben él,
megtanulja, mi az igazság és a becsület.




Ha egy gyerek biztonságban él,
megtanulja, hogy bízzon magában és a többiekben.




Ha egy gyerek barátságban él,
megtanulja, hogy jó a világban élni.




Ha egy gyerek nyugalomban él,
megtanulja megtalálni a saját békéjét.



A te gyereked miben él?


Ők a legújabb nagy kedvenc a házam táján:

3 megjegyzés:

  1. Látom a jobbnál jobb képeket,felújitottad!
    A szöveg is gyönyörű,de én nagyon vizuális vagyok és hamar megragadnak a képeid!!

    VálaszTörlés
  2. Cicólány, köszönöm. Én is vizuális vagyok...:)

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    épp a minap olvastam ezt az idézetet, és gondoltam is, h kiteszem a blogunkba.
    De így, képekkel.. még jobban megfogja az embert.

    VálaszTörlés