Isten hozott a fedélzeten!


Nagyon örülök, hogy idetaláltál. Szeretettel ajánlom ezt az oldalt:
olvass, írd meg a véleményedet, mazsolázz kedvedre az itt olvasható tartalmakból.

Ha személyes kérdésed van, akkor küldj egy e-mail-t:
címemet az oldalsávban megtalálod.

Hasznos időtöltést és Isten áldását Neked:

Eszti :)

________________________________________________________



2009. február 4., szerda

Némi új...


Ma nem volt energiám új témába belefogni. Inkább kicsit csinosítottam az oldalon. Ezzel kapcsolatban három megjegyzésem van.:)

1. Oldalra feltettem egy idézetes 'kütyüt', amiben híres embereket idéznek a tanulásról. Nagyon jó idézetek vannak, minden napra jut egy- de visszamenőleg is meg lehet nézni jópárat, érdemes. Sajnos angolul van, úgyhogy ha nem beszéled a nyelvet, akkor bocsi. (Ha érdekel az angol tanulás, ajánlom szíves figyelmedbe ezt a linket.)

2. Oldalra betettem egy másik kütyüt is, ez a 'Tegyél a blogodra'. Ennek a 'Get widget' gombjára kattintva ingyenesen importálhatod azt és ezzel a blogomat beillesztheted a tiédbe- kicsiben.:) Az aktuális új bejegyzések megjelennek rajta és rákattintva el is érheted őket.

3. Készítettem egy link-ajánlót otthonoktatóknak. Több az angol link, mint a magyar, de sajnos jelenleg ennyit találtam. Én már annak is örültem, hogy egyáltalán valaki foglalkozik a témával magyar földön- rajtam, meg néhány ismerősömön kívül...:)

Nem szoktak ilyet írni blogbejegyzésbe, de most kikívánkozik:

LEGYEN SZÉP NAPOD!:)

2 megjegyzés:

  1. Szia Eszti!
    Nagyon tetszenek oldalt a kis idézetek, bár nem mindent értek... Most pont azon vagyok, hogy valamiképp fejlesszem az angolomat, de két gyerkőc mellől nem is tudom hogyan vágjak bele, ezért igen megörültem a linkednek. Viszont sajnos nem múködik :(
    Kivettem a pontot a go után, de ugysem jo.

    Amugy tetszik a blog!

    Még egy kérdés. kamillánál olvastam, hogy legnagyobb fiutok mégsem uszta meg az ovit. Miért nem engedték? Ilyen is van?
    Git

    VálaszTörlés
  2. Kedves Git!

    Köszönöm, amit írtál.:)

    A kérdéseidre válaszolva: a link valamiféle technikai malőr miatt tényleg nem működik, pedig az oldal valóban létezik. Így írd be a google-be: go-ahead.hu, kötőjellel. Én rendesen írtam be a linket, de a rendszer a kötőjelet ponttá konvertálta- valamilyen rejtélyes oknál fogva...

    Az angol tanulásról annyit, hogy a link a családi vállalkozásunk nyelviskolájára mutat. Van ott egy ingyenes hírlevél-feliratkozási lehetőség: szerintem a 12+1 részes sorozat nagyon érthetőre sikerült és segíthet neked elindulni az angolban(nyugi, magyarul van:D). Szóval iratkozz föl, ha van kedved.

    Egyébként készülőben van az online tananyagunk, amivel akár a géped elől beszélgetve, hatékonyan tanulhatod majd az angolt. Felcsigáztalak, ugye?:)

    Most mennem kell, de a másik kérdésre, az ovisra hamarosan válaszolok. Kamilla is megkérdezte, úgyhogy még az is elképzelhető, hogy blog bejegyzés lesz belőle...;)

    VálaszTörlés