Isten hozott a fedélzeten!


Nagyon örülök, hogy idetaláltál. Szeretettel ajánlom ezt az oldalt:
olvass, írd meg a véleményedet, mazsolázz kedvedre az itt olvasható tartalmakból.

Ha személyes kérdésed van, akkor küldj egy e-mail-t:
címemet az oldalsávban megtalálod.

Hasznos időtöltést és Isten áldását Neked:

Eszti :)

________________________________________________________



2009. február 14., szombat

Rafi mondta...



1.
Rafi miközben autóval utazunk:
- Apa, láttam a fa alatt két nagymacskát: egyik kicsi volt, a másik nagy.

2.
Rafi könyvnézegetés közben:
- Anya, mi az a PECSE?
- ???
- ... amit rátettek a kőre Jézus sírján?
- (a pecsétre gondolt!)

3.
Rafi:
- Anya, Zeki az én baba-barátom.

4.
Rafi figyelmezteti Dodát a csúszda végén lévő bukkanóra:
- Doda vigyázz, mert itt van egy döccenő. A buksi feneked döccenni fog!

5.
Zeki születése után verseny indult a tesók között Zeki kegyeiért (kire néz rá többször, kire mosolyog), és ebből sok sértődés volt- főleg Rafi vette nagyon magára a helyzetet. Később megbékélt és ezt így magyarázta el Dodának:
- Kitaláltam egy jót: A Zeki 'osztos kistesó'. Mert mindegyikünké: a tied is meg az enyém is.

6.
Rafi:
- Sárkányok nem is léteznek. Azok mind meg vannak dögölve.

7.
Rafi mesél:
- ... és hirtelen előbukkant egy nyolcméretű sárkány...

8.
Rafi:
- Náti, nem tudunk a Tanyára menni, csak a tóhoz. Mert nincs pénzünk.
Náti:
- Akkor menjünk el pénzért.

(Megjegyzés: A 'tó' az egyik kedvenc kirándulóhelyünk Dombóváron, itt megnézheted. A 'Tanya' a Kaposvár közeli kedvenc ökofarmunk, itt megnézheted.)

9.
Rafi:
- Anya, a tehenek lovagolnak?

10.
Rafi:
- Megettem az összes ennivalót. Legalább nem eszik meg a legyek.
Erre Náti kedvesen:
-Én medendedem (= megengedem- a szerk.), hod a én ennivalómat medegyék a ledek. Én szeletem a ledeket.

11.
Rafi felfedez a játékautón utazó emberkén egy furcsaságot:
- Nézd, anya, ki van látszva a pocija!

12. Rafi:
- Anya, képzeld, én tudok hógolyót csinálni. Meg olyan kis kicsi hó-pingponglabdákat is!

13. Rafi:
- ... és mindegyik állat, amelyiknek van bundája, fölhúzza a bundáját.

14. Találóskérdés:
- Melyik növényből készül a sült krumpli?
Rafi:
- Rózsából.

15. Rafi filózik:
- Anya, mi van akkor, ha minket álmodnak?

16. Rafi:
- Anya, a Pécsi Állatkertben szeretnék majd enni édes szöszöt!

17. Rafi:
- Anya, van egy problémám: hetedhét határra elkóborásznak a játékaim!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése